گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز(پانا)- گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان ذیر ربط آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان در محل سازمان کشوری مرکز سلامت آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش و مدیر دستگاه تعلیم وتربیت استان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان ذیر ربط آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان در محل سازمان کشوری مرکز سلامت آذربایجان شرقی گفت: حل موردی مسائل آسیب های اجتماعی را راهگشای مشکلات حوزه تربیت بدنی و پرورشی دانست و تاکید کرد: دوران کودکی و نوجوانی دوران احساس توانایی بوده و این احساس گاهی منجر به آسیب پذیربودن می شود.

عبدالرسول عمادی ادامه داد: تشخیص آسیب های و شناساندن آن توسط والدین بایستی صورت گیرد و همسویی خانواده، مدرسه و جامعه در پیشگیری از آسیب ها مهم است.

وی با اذعان به این موضوع که باید به دانش آموزان خودمراقبتی و تقوا را بیاموزیم، تقوا یعنی حد و حدود در همه مسائل را تعریف کرد.

عمادی اظهار داشت: نظام آموزشی ما بایستی علم درونی دانش آموزان را فعال ساخته و ما بایستی فرایندهای خودکنترلی دانش آموزان را فعال کنیم.

وی تاکید کرد: ما و دانش اموزان مانند شرکت های هرمی به هم وابسته ایم و دانش آموزان متاثر نمی شوند مگر معلمان متاثر شوند و تمامی افراد از رده بالای هرم تا قاعده هرم به هم وابسته و تاثیرگذار است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش در پایان متذکر شد: نظام آموزشی ما باید از محفوظات صرف به دانش آموزان دارای مهارت اجتماعی تغییر جهت دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار