فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد:

تعلیم و تربیت مقدس ترین رسالت فرهنگیان استان است

بیرجند(پانا) ـ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تعلیم و تربیت نسلی مومن و متعهد در انقلاب اسلامی سخت ترین و در عین حال مقدس ترین کارها است که بر دوش فرهنگیان مومن، متعهد و انقلابی خراسان جنوبی گذاشته شده است.

کد مطلب: ۸۶۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت مقدس ترین رسالت فرهنگیان استان است

سردار علی قاسمی، در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش اظهار کرد: ترویج فرهنگ مقاومت و مقابله با تهدیدات نرم دشمن مستلزم مشارکت همه اقشار و تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان است.

وی، از فرهنگیان خراسان جنوبی به عنوان فرماندهان بصیر، دشمن شناس و آگاه به مسائل زمانه در مقابل تهدیدات دشمن یاد کرد و افزود: سه ویژگی دشمن شناسی، بصیرت و آشنایی با توطئه های دشمن نیازی ضروری برای قشر جوان و نوجوان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که 70 درصد جهاد گران عرصه های علمی و فرهنگی استان را دانش آموزان و معلمین تشکیل می دهند، تصریح کرد: تربیت و پرورش جوانانی مومن، متعهد و عاشورایی نظیر شهدای مدافع حرم از رویش های مهم انقلاب و ثمره نظام مقدس تعلیم و تربیت است.

قاسمی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان، خاطر نشان کرد: مساجد بال دیگر نظام تعلیم و تربیت اسلامی و پایگاه مستحکم صیانت از انقلاب و زمینه ساز تبدیل پیام انقلاب به گفتمان برتر جهانی در عرصه های مختلف هستند.

وی، تربیت را مهم ترین رکن برنامه های فرهنگی بسیج استان دانست و اضافه کرد: همه در مقابل نعمت امنیت و آزادیی که ثمره خون هزاران شهید به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی است، مسئولیم و باید برای ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای این نظام مقدس بسیج شویم و اجازه خود نمایی به نااهلان، بدخواهان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ندهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار