تا اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان:

شهدای دانش آموز مایه عزت نظام تعلیم و تربیت هستند

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: شهدای دانش آموز مایه عزت و سربلندی نظام تعلیم و تربیت و استان هستند که به ندای هل من ناصر رهبرشان لبیک گفتند.

کد مطلب: ۸۶۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدای دانش آموز مایه عزت نظام تعلیم و تربیت هستند

محمد واقعی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان اظهار کرد: این عزیزان جان خود را فدا کردند تا اسلام و انقلاب از خطر تعرض دشمنان و بدخواهان در امان بماند.

وی، ضمن تجلیل از حماسه‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در بحبوحه 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای دانش آموز گر چه بالغ نبودند، اما بلاغت فکر و اندیشه و مردانگی خود را پشت خاکریزها در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که برخی از این شهدای عزیز مکلف به تکلیف الهی نبودند، ولی تکلیف خود را بافرمان امام راحل به جا آوردند؛ اضافه کرد: این شهدای عزیز الگوی مناسبی برای تمام اقشار و همه عرصه ها هستند.

وی با بیان این مطلب که خانواده معزز شاهد مایه خیر و برکت جامعه هستند، ادامه داد: نقش مادران و خانواده‌ها در پرورش فرزندانی انقلابی جهت حضور در جبهه‌ها تعیین کننده بود و امروز نیز تمام هجمه دشمن به سمت فروپاشی کانون خانواده‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار