سرمایه گذاری در آموزش وپرورش پیش‌نیاز همه حوزه ها است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان در جلسه شورای اسلامی استان که در سالن جلسات سازمان فناوری اطلاعات شهرداری برگزار شد گفت: آموزش وپرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه در کشورنقش زیربنایی حیاتی واساسی در کشور دارد وقطعا سرمایه گذاری در این حوزه پیش نیاز در همه حوزه ها می باشد .

کد مطلب: ۸۶۱۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در آموزش وپرورش پیش‌نیاز همه حوزه ها است

رضا زینی وند مقدم افزود: نگاه خاصی به شورای شهر دارم، شورای اسلامی یک نهاد ارزشمند است ومسئولین در این جایگاه پاسخگوی مردم است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان، با توجه به توانمندی‌هایی که در استان وجود داردگفت:باورم این است که، استان لرستان یکی از ده استان برتر کشور از لحاظ توانمندی و ظرفیت است.
زینی‌وند مقدم در رابطه با تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش در برخی شهرهای استان که بدون کاربری احسن رها شده اند تاکید کرد: بسیاری از این املاک را در سامانه سادا ثبت کرده و خوشبختانه قدمهای خوبی در راستای تبدیل به احسن کردن املاک آموزش و پرورش لرستان برداشته ایم که نمونه آن تبدیل مدرسه تخریبی در پشت بازار به یک مجموعه رفاهی ورزشی است که بیش از 70درصد کار انجام گرفته است.

وی افزود: سرانه آموزشی و فضای ورزشی در استان از میانگین کشوری کمتر است که البته در بحث سرانه فضای ورزشی با بهره‌برداری از چند طرح ورزشی تا پایان سال این رقم(52صدم مترمربع) به 60صدم متر مربع می‌رسد.
مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد:با رایزنی با رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان به صورت ویزه برای تکمیل طرح های نیمه تمام دولتی و طرح های با مشارکت خیرین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان 1000 کلاس زیر 5نفر داریم گفت: تراکم دانش آموزان در استان پایین است ،تلاش ما این بوده هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند .
وی با اشاره به اینکه به دنبال کیفیت بخشی هستیم افزود:سیاست های دوره ابتدایی بر پایه مهارت آموزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار