تجلیل و تکریم پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی شهرستان اصفهان

اصفهان (پانا) - به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی آئین تجلیل؛ تکریم و تقدیر از پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در دبستان شاهد اندرزگو و دبیرستان شاهد جناب ناحیه 5 اصفهان برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۶۱۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل و تکریم پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی شهرستان اصفهان

با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ؛ رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛فرماندهی و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان ؛ جمعی از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی ؛ کارشناس مسئول حراست ، کارشناس مسئول امور مشارکتهای ناحیه 5 و انجمن اولیا و مربیان مدارس ، آئین تجلیل؛ تکریم و تقدیر از پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در دبستان دخترانه شاهد اندرزگو و دبیرستان پسرانه شاهد جناب ناحیه 5 اصفهان برگزار گردید .

محمد قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ضمن تبریک ایام گرامی داشت جایگاه و مقام نیروی انتظامی گفت : آرامشی را که در جامعه امروز و در حال حاضر داریم مدیون رشادت ها و همت جوانانی از خانواده نیروی انتظامی هستیم که با ایثار و از خود گذشتگی با تلاش و کوشش شبانه روزی در هر رسته و مقامی که هستند برای این که ما در آرامش زندگی کنیم بی شائبه در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند .

وی در ادامه از همراهی و همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان تقدیر و تشکر کرد .

در این آئین از جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اصفهان و همچنین فرزندان خانواده های شهدای نیروی انتظامی تجلیل و تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار