تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش دهاقان به امضا رسید

دهاقان(پانا) - چهارشنبه 3 مهر 1398 تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در دفتر مدیریت آموزش و پرورش دهاقان امضا گردید.

کد مطلب: ۹۵۶۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش دهاقان به امضا رسید

در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش زمینه های بروز جرم و آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان، تفاهم نامه همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و آموزش و پرورش شهرستان دهاقان به امضای مدیر آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی شهرستان رسید.

سرهنگ پریشانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، توجه به امنیت اجتماعی و کاهش زمینه های بروز جرم و آسیب های اجتماعی را یکی از دغدغه های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: آغاز سال تحصیلی، آغاز فصل جدیدی از همکاری های نیروی انتظامی و آموزش و پرورش و فرصتی بی نظیر برای آموزش و فرهنگ سازی دانش آموزان در راستای افزایش امنیت اجتماعی و کاهش زمینه های بروز جرم در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات نیروهای غیور انتظامی در جهت افزایش امنیت در جامعه، این دغدغه نیروی انتظامی را ارزشمند دانست و همکاری بیشتر آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را اتفاقی مبارک یاد کرد.

در ادامه با امضای تفاهم نامه توسط مدیر آموزش و پروش دهاقان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، هر دو طرف تفاهم کردند که از زیر ساخت ها، امکانات و فرصتهای یکدیگر در جهت اعتلای فرهنگ امنیت اجتماعی، کاهش زمینه های بروز جرم و آسیب های اجتماعی بهره برداری مناسب را داشته و در این راستا با بکدیگر مشارکت و همیاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار