معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اعلام کرد:

فعالیت ۲۰ هزار همیار پلیس در خوزستان

اهواز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت ۲۰ هزار دانش آموز همیار پلیس در سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۲۰ هزار همیار پلیس در خوزستان

محمود معزی در جمع همیاران پلیس بیان کرد: اجرای طرح همیار پلیس از سال 1386 و با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش در سراسر کشور آغاز شد. در این طرح دانش اموزان به عنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک نقش نمایده پلیس راهور را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰ میلیون همیار پلیس در سراسر کشور فعال هستند، خاطرنشان کرد: سهم استان خوزستان از همیاران پلیس ۲۰ هزار دانش آموز است. همیاران پلیس با ایفای نقش خودکنترلی تاثیر بالایی در کاهش آمار تصادفات جاده ای دارند.

معزی در ادامه گفت: مشارکت دانش آموزان در امور مدنی می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه داشته باشد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط نیرو ی انتظامی از زمان شروع به کار طرح طلایه داران فرهنگ ترافیک، آمار تصادفات جاده ای به طرز چشمگیری کاهش داشته است که این امر نشان از تاثیرگذاری بالای آموزش و پرورش بر جامعه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: بالغ بر ۲۰ هزار هزار همیار پلیس در خوزستان فعال هستند. آموزش های لازم توسط واحدهای آموزشی پلیس راهور به این دانش آموزان داده شده است تا بتوانند به عنوان نمایندگان پلیس به جامعه کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار