مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان اردبیل:

شرایط اقامت سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل فراهم شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان اردبیل گفت: به منظور تشویق و ایجاد رغبت در بین سرمایه‌گذاران شرایط اقامت بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شد .

کد مطلب: ۸۶۰۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
شرایط اقامت سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل فراهم شد

هاشم مظفری در جلسه حوزه خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: به منظور تشویق و ایجاد رغبت در بین سرمایه‌گذاران شرایط اقامت بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شد و در این زمینه شرایط لازم تسهیل شده است و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از این شرایط به عنوان یک فرصت مناسب استفاده کنند.

وی با اشاره به این که ورود 250 هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به کشور لازمه و اولویت اساسی برای حضور سرمایه‌گذاران در داخل کشور است گفت: این مصوبه در کنار سایر مشوقات زمینه‌ساز مناسبی برای فراهم کردن شرایط مناسب در این زمینه است که امیدواریم این مسئله به طور جدی مورد توجه واقع شود.

مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان گفت: با توجه به این که حجم سرمایه‌گذاری در اردبیل ناچیز است در این زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه از کشورهای همجوار برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه باید شرایط و بسترهای لازم فراهم شود تا بتوانیم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مظفری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی پذیرنده هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان می‌تواند با طرفین خارجی نسبت به انعکاس مشوق جدید ایجاد شده به سرمایه گذاران خارجی اقدام کند و در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و در راستای جذب مشوق‌های جذب منابع ارزی نیز تلاش کند.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خارجی و بومی اولویت اساسی برای توسعه استان و نجات از مشکلات اقتصادی است که از این رو باید با تمام قوا و تلاش راه رسیدن به این اهداف را هموار کرده و با پشت سر گذاشتن مشکلات به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار