جشن عاطفه ها درمدارس استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی ( ره) ، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان بوشهر، همزمان با سراسر کشور در 800 مدرسه استان بوشهر با شعار 'هر مدرسه یک واحد نیکوکاری' برگزار شد .

کد مطلب: ۸۵۹۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها  درمدارس  استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت : مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، ایثار، محبت در بین دانش آموزان کمک به تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
احمد لطفی گفت : با حضورخیران و نیکوکاران در مرحله نخست جشن نیکوکاری در استان بوشهر 20 میلیارد ریال کمک با همکاری نیکوکاران و خیرها دریافت و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در بین هفت هزار و 500 دانش آموز زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.
وی افزود : آغاز جشن عاطفه ها در مدرسه ها نقطه شروع احسان و نیکوکاری است و انتظار می رود این احساس مسئولیت نسبت به قشر ضعیف جامعه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد. هر پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس به عنوان یک پایگاه فرهنگی و معنوی محسوب می شود.
لطفی گفت : در این ارتباط 140 هزار پاکت مهر عاطفه ها در مدرسه های این استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان توزیع گردیده است .
وی تصریح کرد : اساس فعالیت‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن زمینه فکری و فرهنگی، آموزش مهارت، مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی درجامعه است.
لطفی گفت : مرحله نخست جشن عاطفه ها 15 و 16 شهریور ماه در250 پایگاه ثابت و سیار استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
البته مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب 0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.
همچنین مردم می توانند کمک های خود را از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #077* 8877 *، نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آئین در دبستان پسرانه شاهد بوشهر افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس تقویت حس نوع دوستی و کمک به دیگران در دانش آموزان است.
ناصرکرمی افزود: فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان از وظایف همه آحاد جامعه است که در این راستا همدلی و مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و خیران را موجب رشد تحصیلی و تربیتی دانش آموزان می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار