۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر با اشاره به ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر گفت: این پروژه به همراه تامین جهیزیه نوعروسان با همکاری استانداری بوشهر و کمیته امداد کشور با اعتبار ۵ میلیارد تومان اجراء می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: با بهره‌گیری از فرهنگ مکتب عاشورا می‌توان از پیچ و مشکلات گذر کرد که این مهم در عرصه‌های مختلف جامعه به ویژه در 8 سال دفاع مقدس به منصه ظهور درآمد.

وی، با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) افزود: در برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) همه دستگاه‌های اجرایی و اداری با سپاه استان بوشهر کمک کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح 439 پروژه عمرانی در هفته دولت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه‌ها یک‌هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

گراوند با اشاره به برگزاری جشنواره افتتاح پروژه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال با تکمیل پروژه‌های گوناگون جشنواره‌ای از افتتاح پروژه‌ها در استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی، تصویب بندر آزاد بوشهر را هدیه دولت و مجلس به مردم استان بوشهر دانست و افزود: یکی از انتظارات و مطالبات مردم استان بوشهر پس از سال‌ها با تصویب بندرآزاد بوشهر محقق شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مناقصه انتخاب پیمانکار اجرای طرح ریلی بوشهر برگزار شد تصریح کرد: تلاش نمایندگان مردم استان در مجلس در اجرای طرح ریلی بوشهر ستودنی است که پیش بینی می‌شود آبان ماه امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

گراوند با اشاره به انعقاد تفاهم نامه برای ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌‌نامه بین استانداری بوشهر و کمیته امداد کشور ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه به همراه تامین جهیزیه نوعروسان با اعتبار 5 میلیارد تومان اجراء می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی افزود: از 98 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری استان بوشهر تاکنون 93 میلیارد تومان آن جذب شده است.

گراوند با اشاره به افزایش ضریب نفوذ گازرسانی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در شهرها از 78 درصد به 99 درصد و در روستاها از 44 درصد به 96 درصد افزایش یافته است.

وی، با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌‌های آب شیرین‌کن در استان بوشهر افزود: تامین ارز 4200 تومانی یکی از نیازهای اجرای طرح‌های اب شیرین‌کن در استان بوشهر است که لازم است دولت به این مهم توجه ویژه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار