استاندار بوشهر: 1000 مسکن برای مددجویان کمیته امداد بوشهرساخته می‌شود

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد منعقد می‌شود، ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی با سهم مساوی 50 درصدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: 1000 مسکن برای مددجویان کمیته امداد بوشهرساخته می‌شود

عبدالکریم گراوند در نشست با رئیس کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد مولود انقلاب است که با دینداری و حفظ شان و حرمت مردم مستضعف اقدام به ارائه خدمات به آنان می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد مصداق خدمت به محرومان است که به عنوان یادگاری ارزنده از حضرت امام(ره) توانسته است زمینه رفع محرومیت‌ها در کنار توانمندسازی‌های این افراد را ایجاد کند.

استاندار بوشهر با اعلام این که در طی مدت پذیرش استانداری بوشهر به کرات به تمامی شهرستان‌های استان سفر کرده است، بیان کرد: مسکن و اشتغال دو مشکل عمده مردم استان بوشهر است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خلق فضاهای جدید توانسته‌ایم بخشی از این دو معضل بزرگ را رفع کنیم اما هنوز نیازمند توجه و تلاش بیشتر است.

گراوند بیان کرد: به هر تعدادی که ار طرف کمیته امداد برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی معرفی شوند متناسب با نوع مهارت و شغل درخواستی به آنها تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پرداخت می‌شود.

وی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد منعقد می‌کنیم، ساخت یک‌هزار واحد مسکونی با سهم مساوی 50 درصدی را برای سال جاری اعلام می‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار