همزمان با سراسر کشور؛

اعزام ۴ هزار دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی به اردوی راهیان نور

زاهدان(پانا)- رئیس اداره فرهنگی هنری اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر، ۱۵ مهرماه، همزمان با سراسر کشور به اردوی معنوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۸۵۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۴ هزار دانش‌آموز سیستانی و بلوچستانی به اردوی راهیان نور

محمدرضا طاهری نصب اظهار کرد: بیش از ۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر، ۱۵ مهرماه، همزمان با سراسر کشور به اردوی معنوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، حال و هوای آن‌ روزها را بهتر درک کرده و موجب برقراری ارتباط عاطفی میان نسل امروز با نسل ایثارگر آن‌روزهای جبهه‌ها می‌شود.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دانش‌آموزان در این سفر معنوی، مناطق دهلاویه، طلائیه، خرمشهر، دوکیه، شلمچه و فکه را زیارت می‌کنند و به‌منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر از این سفر، حضور روحانیان و راویان دوران دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه این سفر پنج روزه در تقویت روحیه معنوی دانش آموزان تاثیر ویژه‌ای دارد، عنوان داشت: ضمن اهدای بسته‌های فرهنگی ـ مذهبی، برنامه‌های متنوعی از قبیل برپایی حلقه‌های معرفت نیز در طول این سفر، برگزار خواهد شد.
طاهری‌نسب افزود: کسانی که به این سفر معنوی می‌روند با شهدا عهد و پیمان می‌بندند که در راه انقلاب و آرمان‌های شهدا ثابت قدم بمانند و قطعا شهدا هم دستشان را خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار