معاون پرورشی آموزش‌و‌پرورش: جوانان دانش‌آموز بهتر از قبل آماده دفاع از آرمان‌ها هستند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جوانان دانش‌آموزنسل جدید را بسیار از آماده‌تر از نسل قبل دانست و تاکید کرد این دانش‌آموزان بهتر از قبل آماده دفاع از آرمان‌های شهدا، امام و نظام اسلامی ایران هستند.

کد مطلب: ۸۶۰۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش‌و‌پرورش: جوانان دانش‌آموز بهتر از قبل آماده دفاع از آرمان‌ها هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در مراسم اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور با تشکر از دانش‌آموزان گفت: «امسال آغاز این مراسم از کنار مزار شهید حججی و سایر شهدای شهرستان نجف‌آباد متبرک شده است.»

او جوانان دانش‌آموز نسل جدید را بسیار آماده‌تر از نسل قبل دانست و ابراز امیدواری کرد که آنها با شکوه و عظمت از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کنند.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطراتی از زمان دفاع مقدس و همرزمان شهید خود بازگو کرد.

اولین مرحله اعزام دانش آموزان دختر راهیان نور از کنار مزار شهید حججی در نجف آباد امروز ۱۵ مهر آغاز شد. در این مراسم که با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان، فرمانده قرارگاه راهیان نور و رئیس بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، قسمتی از وصیت‌نامه شهید حججی قرائت شد.

در ادامه این مراسم سعدالله اقدامی، پدر شهید محمد طه اقدامی، که در عملیات تروریستی اهواز به شهادت رسید حضور داشت و خاطرات خود و پسرش را بازگو کرد.

همچنین در پایان مراسم مدیحه‌سرایی با نوای محمد یزدخواستی، مداح اهل بیت انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار