مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی با حضور سرپرست وزارت کار در اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر (پانا) -با حضور سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی و سرپرست فرمانداری اسلامشهر پروژه مسکونی ۲۰۰ واحدی در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی با حضور سرپرست وزارت کار در اسلامشهر افتتاح شد

در این مراسم انوشیروان محسنی بندپی در سخنانی اظهار کرد: مسکن از محوری ترین و اساسی ترین نیاز های هرخانوار به شمار می‌رود وترویج فرهنگ تعاون را بسیار اساسی دانست و تصریح کرد،با مساعدت های اجتماعی انجام شده ساخت و خرید مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و به بالا تجربه ارزشمندی بود که در دولت تدبیر و امید به دست آمد.

مسعود مرسلپور سرپرست فرمانداری اسلامشهر نیزدر سخنانی افزود: این پروژه در مدت زمانی کوتاه و با رعایت نکات فنی و استفاده از مصالح با کیفیت توسط یکی از تعاونی های برتر شهرستان احداث شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه جهت سهولت ساکنان این متجمع مسکونی دو باب مغازه در این مجموعه کلنگ زنی خواهد شد تا در اسرع وقت احداث و راه اندازی شود ،گفت: نصب انشعابات گاز این واحدها و آسفالت مسیر منتهی به این مجتمع نیز پیگیری خواهد شد.

این پروژه در زمینی به وسعت۸۸۰۶ متر مربع وبا تعداد۲۰۰واحد ۹۳ متری در ظرف مدت ۳۰ ماه و با آورده ۲۴۰ میلیون ریالی اعضا و با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی مسکن بخشداری و شهرداری چهاردانگه احداث شده است.

شایان ذکر است ،در این مراسم علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، شاکرمی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی ازمسؤولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار