تخفیف 15 درصدی عوارض پروانه ساختمانی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس

همدان (پانا) - معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهروندان و انبوه سازان مسکن که تا تاریخ 21 مهرماه به شهرداری مراجعه می نمایند،عوارض پروانه ساختمانی با 15درصد تخفیف محاسبه می شود.

کد مطلب: ۸۵۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف 15 درصدی عوارض پروانه ساختمانی به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس

مجید درویشی در گفتگویی با اشاره به سیاست های تشویقی و انگیزشی مدیریت شهری در راستای ساخت و سازهای مجاز و اصولی گفت: شهرداری همدان در همین راستا اقدامات ویژه ای را در برخی از مناطق شهری به عمل آورده است که رایگان سازی عوارض پروانه ساختمانی در حدود 20 نقطه و محله در سطح شهر در همین راستا می باشد که این اقدامات از تیرماه سال جاری تا پایان امسال اجرا می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان افزود: این تخفیف ها به استناد ماده 59 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب بیست و هفتم تیرماه1397 و با پیشنهاد شهرداری همدان و مصوبه شورای اسلامی شهر به شماره 70/11/362562 در تاریخ پنجم مهرماه 97 انجام می‌شود.

درویشی تاکید کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهروندانی که جهت اخذ پروانه ساختمانی از تاریخ 7 مهرماه تا 21 مهرماه سال جاری به شهرداری همدان مراجعه کنند. عوارض پروانه ساختمانی با اعمال 15 درصد تخفیف محاسبه و لحاظ می شود.

وی افزود: این تخفیف برای انبوه سازان مسکن با ارائه مدارک و مستندات لازم با اعمال ضریب 20 درصد تخفیف در عوارض متعلقه در نظر گرفته شده است. درویشی در پایان تاکید کرد: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه www.hamedan.ir و یا به واحد درآمد شهرداری های مناطق مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار