زنگ شروع سال تحصیلی در دبیرستان شاهد زکیه ناحیه یک مشهد نواخته شد

مشهد (پانا) _ همزمان با سراسر کشور ، زنگ شروع سال تحصیلی جدید در ناحیه یک مشهد با حضور ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی و ریاست اموزش و پرورش ناحیه یک در دبیرستان شاهد زکیه نواخته شد .

کد مطلب: ۸۵۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ شروع سال تحصیلی در دبیرستان شاهد زکیه ناحیه یک مشهد نواخته شد

سید رضا خاتم پور رئیس اموزش و پرورش ناحیه یک ، در آیین باز گشایی مدارس این ناحیه گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدد شهدای عزیز به مجد و اقتدار رسیده است و توانسته ، دنیا را در تسخیر علمی خود در آورد . توان نظامی و قدرت بازدارندگی ایران ، باعث اضطراب دشمنان اسلام و استکبار شده است .

وی افزود : اگر مرز های دفاع مقدس از کشور در سالیان قبل در مرز های ایران بوده ، اکنون فرسخها پیشرفت داشته است . دشمن می خواهد آنچه را به دست اورده ایم را به ثمن بخس بگذارد تا جوانان ما را به چالش بکشد .

خاتم پور با عنوان نمودن پرسش مهر برای دانش اموزان ناحیه یک اظهار کرد: شناسایی دستاورد های نظام مقدس در چهل سال گذشته و احصاء این افتخارات از مطالباتی است که برای سال تحصیلی آتی در نظر گرفته شده است . یقینا این عمل موجب شادی و خشنودی ائمه و شهدای عزیز و امام راحل قرار خواهد گرفت .

رئیس اموزش و پرورش ناحیه یک ادامه داد : آموزش اداب زیارت حضرت رضا (ع) و یادگیری مهارت های زندگی از مواردی است که این اداره در نظر دارد به کمک مدیران و معلمان ، در سال تحصیلی 98-97 اجرا نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار