برگزاری آیین صبحگاه مشترک با حضور فرمانده هان سپاه ناحیه یاسر ، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ناحیه 7 مشهد

مشهد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس گفت: اکنون وظیفه شما دانش آموزان است که با سلاح ایمان، تقوا و علم، دستاوردهای شهیدان را پاس بدارید.

کد مطلب: ۸۵۶۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین صبحگاه مشترک با حضور فرمانده هان سپاه ناحیه یاسر ، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی  ناحیه 7 مشهد

مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای سپاه پاسداران ، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و همچنین با حضور سردار باقرزاده روایتگر جبهه و جنگ ، کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس ، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه در آموزشگاه دخترانه صفورا برگزار گردید .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته‌ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت : ایثار و شهادت مردم غیور ایران اسلامی به‌ویژه جوانان و دانش آموزان که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است ، در زمان دفاع مقدس ارزشمند و ستودنی است.

محمدرضا کمالی در ادامه با بیان اینکه آنان با فدای جان خویش عزت و افتخار برای میهن اسلامی آفریدند، افزود: امروز نیز دانش آموزان ما باید با الگو گرفتن از امام حسین (ع) و عاشورای حسینی ادامه دهنده راه شهدا در راستای پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها باشند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در پایان بر ادامه راه شهیدان برای دستیابی به امنیتی پایدار تاکید کرد و افزود: اکنون وظیفه شما دانش آموزان است که با سلاح ایمان، تقوا و علم، دستاوردهای شهیدان را پاس بدارید.

سرهنگ قاصدی فرمانده سپاه یاسر نیز در این مراسم تهاجم فرهنگی و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را یاد آور شد و بر هوشیاری همه آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان برای خنثی نمودن این توطئه ها تاکید کرد.

فرمانده سپاه یاسر در ادامه ، امام حسین علیه السلام را یکی از اسوه ها و الگوهای کامل جهاد و مقاومت دانست و گفت : آنچه از حضرتش باید آموخت، نه تنها درس حماسه و جهاد و ظلم ستیزی، که درس عبودیت و جوانمردی و ارزش گرایی و انس با قرآن و تکریم انسان است.

شایان ذکر است در این همایش سردار باقرزاده از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا و روایتگری جنگ پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار