پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بمناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به دانش فزای و به یزدان گرای که او باد جان ترا رهنـــــمای " فردوسی"

مهری دیگر از راه رسید و خداوند سبحان بار دیگر نعمت بهره‌مندی از دانش را بر فرزندان این سرزمین ارزانی داشت تا استوار تر از همیشه، قلم به دست گیرند و در کنار طلایه داران دانایی که با دستانی توانا، گستره کلاس درس را به نور علم روشن می کنند، مشق دانستن، دوستی و محبت کنند.
دمیدن خورشید علم آموزی در سال تحصیلی پیش رو با بوی محرم و رشادت های دلاور مردان دفاع مقدس مقارن شده است. از این رو در روز آغازین پاییز که زنگ رسای آگاهی در مدارس ایران عزیز اسلامی نواخته می شود، به سالار شهیدان و خاندان پاک و مطهرش درود می فرستیم و با نامگذاری ماه مهربانی در استان خوزستان به نام " هم گام با مهر و هم نوا با محرم"، فرهنگ متعالی شهادت، ایثار و از خود گذشتگی را پاس می داریم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ٩٧ را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری فرمودند، پس به پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب از تمامی مدیران، روسا و فرهنگیان عزیز می خواهم در تحقق شعار سال پیش قدم باشند و برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در مدارس و در بین دانش آموزان و خانواده های آنها بکوشند.
اینجانب در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به کارکنان شریف و متعهد و اساتید و معلمانی که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی های انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گام بر می دارند، تقدیم می کنم و از دانش آموزان پرتلاش استان انتظار دارم قدر دوران پربرکت تحصیل را بدانند و با توکل به پروردگار متعال و تلاش و جدیت در فراگیری علم و دانش ، فردایی روشن را در سرنوشت خویش رقم زنند.

محمد تقی زاده
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار