پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت بازگشایی مدارس

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۸۵۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت بازگشایی مدارس

اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان در آستانه سال تحصیلی جدید پیامی صادرکرد .متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و ما یسطرون

سپاس و ستایش بی حد پروردگاری را سزا است که شکوه جلالش زینت بخش کائنات است و جلوه جمالش آراینده ی هستی پیام مهر و مهربانی و طنین دانانیی و معرفت و صفیر علم و دانش در تقارت با محرم حسینی و هفته دفاع مقدس فضای کشور عزیزمان را عطر آگین نموده است.

خدا را شاکریم که توفیقی عطا فرمود تا در ایام بازگشایی مدارس با تاسی از سیره سالار شهیدان، مشق وفاداری و شجاعت و آزاد اندیشی بر سر دفتر جویندگان حقیقت نگاشته شود.

سال تحصیلی جدید را با شعار« مدرسه محوری، مهارت آموزی و توسعه مشارکت» آغاز می کنیم و معتقدیم معلمان فرهیخته، اصلی ترین محور تحقق سیاست های برنامه تحول بنیادین در مدرسه هستند معلمان بعنوان قلب تپنده ی و مرکز تحول و تحرک در امر خطیر تربیت با کمک مدیران، اولیا و دانش آموزان می توانند مدرسه را جلوگاه اصلی مهارت آموزی و توسعه مشارکت قرار دهند.

تلاش شجاعانه وزیر محترم آموزش و پرورش در بر داشته شدن آزمون دوره ابتدایی فرصت مغتنمی است تا با ایجاد محیطی شاد، مهارت های خوب زندگی کردن به دانش آموزان بیاموزیم و زمینه تحقق ساحت های تربیتی برنامه تحول بنیادین در آموزش و پرورش را فراهم نمائیم.

این جانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 98-97 به همه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا دلسوز امیدوارم در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام گذاری شده با همکاری و جدیت گام موثری در توسعه کشورمان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار