فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران :

واقعه عاشورادر هشت سال دفاع مقدس نیز تجلی پیدا کرد

اسلامشهر (پانا) - نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران ،فرماندار اسلامشهر ،ائمه جمعه و مسئولین شهرستانی در چهاردانگه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
واقعه عاشورادر هشت سال دفاع مقدس نیز تجلی پیدا کرد

در این مراسم حجت الاسلام گلوردی ،امام جمعه چهاردانگه در سخنانی داشتن روحیه بسیجی را جهت خدمت به مردم از ضروریات برشمرد و اظهار کرد :اکنون مردم در زیر چتر ولایت زندگی میکنند وخدمت صادقانه به مردم میبایست به صورت علنی دیده شود.

وی در ادامه افزود:در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان با انواع جنگ های فرهنگی ،اقتصادی وروانی سعی در خروج مردم از صحنه انقلاب را دارند که در این راستا بایدهمه مسئولین، ضمن دادن امید به جامعه ،دستاوردهای نظام را برای مردم و علی الخصوص نسل جوان تبیین کنند.

در بخش دیگر از این برنامه ، سردار محمد تقی شاهچراغی ، فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران نیز در سخنانی با محکوم نمودن حادثه تروریستی اهواز جلوه حضور مردم را در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر برشمرد و تصریح کرد:ایمان به خدا ووحدت آحاد مردم عامل موثری در پیروزی جنگ تحمیلی بود.

وی در ادامه تاکید کرد:دینداری و دین باوری نیز از سایر عوامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود و واقعه عاشورادر هشت سال دفاع مقدس نیز تجلی پیدا کردو همه اینها نتیجه عنایت خداوند متعال میباشد.

شایان ذکر است ، نمایشگاه هفته دفاع مقدس چهاردانگه با همکاری ستاد حفظ آثار شهدا و هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر در زمینی به مساحت 3هزار متر مربع و بیست و یک غرفه جلوه هایی از ایثار رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته است .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار