پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

سمنان (پانا) - به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 و بازگشایی مدارس، اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با صدور پیامی، فرارسیدن ایام تحصیل را به همه دانش آموزان و معلمان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

پشت پلک هایت شور بیدار شدن، آواز می خواند

خیابان ها مشتاق قدم های کوچک تو نشسته اند

کوچه ها، بی قرار هیجان های کودکانه شمایند

پاییز با خود شور می آورد، شوری توام با شور حسینی؛ قاصدک ها، خبر از بازگشایی مدارس می دهند.

امروز همه راه های روشن، به مدرسه مهر ختم می شود و این سرآغاز جدیدترین صدای همبستگی است.

بار دیگر ماه مهر، ماه عشق و مهربانی، در فضایی آکنده از شور و امید، از راه رسید تا زمینه ساز فتح قله های دانش و دانایی برای نسل آینده ساز جامعه باشد.

تقارن اول مهر، فصل تعلیم و تربیت با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، تلفیق مفاهیم ارزشمندی همچون دانایی، مقاومت، آزادگی، ایثار و شهادت است که به عنوان مبانی اعتقادی، سرلوحه نظام تعلیم و تربیت است.

لذا اینجانب برخود فرض میدانم آغاز سال تحصیلی جدید را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است، به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت به خصوص مربیان، اساتید و دانش آموزان پیشتاز استان تبریک گویم.

از همه دانش آموزان پیشتاز عزیز می خواهم در کسب فضیلت های فردی و مهارت های اجتماعی کوشا بوده و همواره در مسیر حق گام بردارند. همچنین از کلیه مربیان پیشتاز بزرگوار تقاضامندم با استفاده از تمام فرصت های درون و بیرون مدرسه ای در تحقق شعار سال تحصیلی مصوب شده توسط ریاست محترم اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تحت عنوان های « چهل سالگی انقلاب »، « مدرسه مهارت محور » و « تربیت عبد صالح » در راستای آموزهای دینی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با برنامه ریزی دقیق و هدفمندانه بکوشند.

از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون، دوام و قوام توفیقات الهی تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و دولت خدمتگزار تدبیر و امید را مسئلت دارم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

اسحاق اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار