پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی

تهران (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد .

کد مطلب: ۸۵۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در پیام علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز فصل دانایی با فصل پاییز عجین شده است، هر یک رستاخیزی است که مفهوم خاص خود را دارد. آغاز ماه مهر، روز پا گذاشتن به دنیای بی‌حد و حصر دانایی و خرد ، روزی است که انسان را از کودکی‌ها، تاریکی‌ها و ناشناخته‌ها به مرور زمان به دنیای بینش هدایت می‌کند و یافته‌های بشری را به او می‌آموزد و اینچنین انسان را از سایر مخلوقات، متمایز و برتر می نماید ... تقارن با شکوه آغاز فصل علم و معرفت با هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام یکی از نقاط عطف جامعه ماست و می‌تواند کامل‌ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه‌های عمیق انسانی ، معرفتی و الهی هستند. همزمانی این مناسبت های مهم می تواند این مفهوم را داشته باشد که ما می توانیم با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع بهروزی ، پیروزی و کامیابی را فتح کرده و با گام‌های مصمم و استوار آغازگر بهار اندیشه و دانایی باشیم.

اینجانب در سالی که مزین به شعار «حمایت از کالای ایرانی» است، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را بر پویندگان طریق علم و معرفت، معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید است در سال تحصیلی جدید، مدارس که فعالیت خود را آغاز می‌نمایند در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت، ولی امر (عج) و با ابتنا بر کاربست «تدبیر» در کلیه امور، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و بسط «امید» در پیکر جامعه همیشه سرافراز ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار