رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکشن‌های دریایی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و ایده‌ها با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی را در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکشن‌های دریایی برگزار می‌شود

اسماعیل قادری‌فر، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر افزود: این رویداد در آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه‌‏گذاران و شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ­‌ها با سرمایه­‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها و ایده‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­‌ها) برگزار می‌­شود و استارتاپ‌­ها می‌­توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری‌فر افزود: سرمایه­‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ­‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

وی درباره اهمیت برگزاری این رویدادها گفت: یکی از خلأهای زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ اپلیکیشن‌های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

مهلت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت‌نام در این رویداد تا 19 مهرماه خواهد بود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.irandarya.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224 ، 76251231 و 5 - 66028963 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار