در گفت‌وگو با پانا:

مصطفی هاشمی‌طبا: قانون منع به کارگیری بازنشستگان باعث تعلیق ورزش ایران نخواهد شد

تهران (پانا) -– رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ملی المپیک معتقد است رعایت قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مدیریت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی باعث تعلیق ورزش ایران نخواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی هاشمی‌طبا: قانون منع به کارگیری بازنشستگان باعث تعلیق ورزش ایران نخواهد شد

مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با پانا درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تأثیر آن در مدیریت ورزش ایران و فدراسیون‌های ورزشی گفت: به نظرم این موضوع نه به نفع و نه به ضرر ورزش ایران خواهد بود، در ورزش مهم‌ترین موضوع مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف هستند و فرقی نمی‌کند در رأس کار چه کسانی باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تصویب این قانون باعث تعلیق فدراسیون‌ها از سوی فدراسیون‌های جهانی می‌شود، اظهار کرد: خیر چنین اتفاقی نمی‌افتد. وقتی قانون عمومی یک کشور در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها اجرایی شود هیچ مشکلی وجود ندارد و ورزش هم مانند دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها باید از آن پیروی کند. منشور المپیک می‌گوید دولت‌ها حق دخالت در امور فدراسیون‌ها را ندارند اما وقتی قانون عمومی یک کشور در همه سازمان‌ها و ارگان‌ها اجرایی می‌شود دیگر بحث تعلیق به کنار می‌رود.

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک همچنین درباره نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: نتایجی که در این دوره از بازی‌های آسیایی به دست آمد چندان تفاوتی با دوره‌های گذشته نداشت. مدال‌ها تقریباً نزدیک به هم بودند و در چند مدال ما تغییر داشتیم. ورزش ایران نیاز به یک جهش مثبت دارد و ما در این دوره این جهش را ندیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار