درآستانه بازگشایی مدارس ؛

ازآرم سرویس مدارس با شعار سلامت، کیفیت و امنیت در اردبیل رونمایی شد

اردبیل (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس آرم سرویس مدارس با شعار سلامت، کیفیت و امنیت با حضور مسئولان استانی، راهنمایی رانندگی، اولیاء ومربیان در خانه معلم اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۵۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ازآرم سرویس مدارس با شعار سلامت، کیفیت و امنیت در اردبیل رونمایی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم اظهارداشت: آرم سرویس مدارس استان اردبیل برای ارتقاء کیفیت و نظم و نظام بخشی به سرویس های مدارس و رعایت اصول رانندگی در بین رانندگان این سرویس ها امروز در سطح استان اردبیل رونمایی شد .

احمد ناصری با اشاره به اینکه امسال بیش از 3 هزار خودور در سطح استان اردبیل به عموم دانش آموزان سال تحصیلی جدید سرویس دهی می کنند، افزود: 21 هزار نفر دانش اموز تحت پوشش سرویس های مدارس قرار گرفته اند که با بازگشایی مدارس از اول مهرماه از این سرویس ها استفاده می کنند .

وی بیان کرد: خانواده ها برای حفظ امنیت فرزندان خود حتمأ باید از سرویس های مدارس استفاده کنند تا در طول سال شاهد هیچگونه حوادث ناگواری در بین دانش اموزان و مدارس استان نباشیم .

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان نیزگفت : همزمان با بازگشایی مدارس خودروهای که در قالب سرویس مدارس خدمات رسانی خواهند کرد باید با رعایت قوانین و اصول رانندگی صحیح فعالیت کنند .

سرهنگ رحیم آقا محمدی با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی رانندگی خطوط قرمزی را برای رانندگان سرویس های مدارس استان تعیین کرده است، افزود: تخلفات سرویس مدارس با جدیت کنترل خواهد شد .

وی با بیان اینکه خودروهای که در خدمات دهی سرویس مدارس فعالیت خواهندکرد باید دارای معاینه فنی وبیمه باشند، تصریح کرد : خودروهای سرویس مدارسی که از حوزه های شهری خارج شوند جزء تخلفات و خطوط قرمز پلیس راهنمایی رانندگی استان محسوب خواهد شد و با این تخلف با جدیت برخورد قانونی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار