سرویس مدارس مکمل آموزش های مدرسه است

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه سرویس مدارس مکمل آموزش های مدرسه بوده گفت: آرامش و امنیت دانش آموزان و خانواده ها در گرو رفتار صحیح رانندگان است.

کد مطلب: ۶۷۷۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مرتضی رییسی حسنلنگی در همایش تخصصی آموزش رانندگان سرویس مدارس که به مناسبت هفته پیوند برگزار شد گفت: در تربیت ارکان مختلف مدرسه ،خانواده و جامعه نقش دارند و سرویس مدارس نیز در این پروسه نقش آفرین است.

وی ضمن قدردانی از نهادها، شرکت های حمل و نقل و رانندگان بر اجرای دقیق آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی تاکید کرد و گفت: افزایش تعداد شرکت ها و خودروهای سرویس مدارس نشان از اعتماد خانواده ها به سرویس دانش آموزی جهت تامین رفاه و امنیت فرزندانشان است .

رئیس شورای ترافیک استان نیز با بیان اینکه 25درصد سفرهای درون شهری را ایاب و ذهاب دانش آموزان تشکیل می دهد گفت: برای این افزایش سفرهای درون شهری برنامه ریزی منظم و ساماندهی خاصی لازم است که این همگرایی هم اکنون موجب تامین امنیت،ایمنی و کاهش ترافیک گردیده است .

رسول دهقانی افزود: در بحث خودروهای حمل و نقل دانش آموزی دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث ، بیمه خودرو و سایر الزامات قانونی بسیار مهم است و بدون هیچ اغماضی مورد توجه مسوولان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این همایش گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است و همواره دغدغه ی مسوولان نظام است.

سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: در حالی که تصادفات رانندگی نهمین عامل مرگ و میر در جهان است در ایران عامل اول یا دوم را تشکیل می دهد .

وی بر رعایت قوانین و مقررات در بحث سرویس های دانش آموزی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه امانت هستند و باید همه الزامات قانونی در اجرای امور ایاب و ذهاب دانش آموزان با جدیت و دقت اجرایی شود .

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در بخش پایانی این همایش گفت: دغدغه آموزش و پرورش امنیت، رفاه ، آرامش خانواده ها و دانش آموزان است و انتظار می رود بهترین ها راننده سرویس مدارس باشند.

بتول جهانداری افزود: مسئولیت راننده ها بسیار خطیر است و باید با حداکثر دقت در امر سرویس مدارس فعالیت کنند.

وی از همه رانندگان خواست در کارگاه ها و همایش ها ی تخصصی آموزش رانندگان که قرار است به طور مستمر برگزار گردد شرکت فعال داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار