۱۷ بازرس ویژه، پیگیر تخلفات رانندگان سرویس مدارس

سرویس مدارس سال تحصیلی جدید با شعار امنیت، تربیت و سلامت شروع به کار خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۶۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: متقاضیان می‌توانند تا ۲۹ شهریور با ورود به سامانه ثبت نام به نشانی الکترونیکی www.shirazs.ir برای نام نویسی، تعیین نوع سرویس و اعلام مسیر خانه بر روی نقشه اقدام کنند .

وی ادامه داد: در این سایت، امکان پرداخت الکترونیکی هزینه سرویس مدارس فراهم شده است و اولیای دانش آموزان می‌توانند اقساط سرویس مدرسه فرزندشان را به صورت غیر حضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازهای بانک‌ها بپردازند .

محسن کلاری تصریح کرد: با راه اندازی این سایت الکترونیکی، مشکلات سرویس مدارس دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس حل می‌شود .

محمد مرادپور مدیر اجرایی سرویس مدارس سازمان دانش آموزی فارس بیان کرد: پارسال هیچ حادثه‌ای در حوزه سرویس مدارس اتفاق نیفتاده است، و با توجه به امنیت دانش آموزان، این حوزه در سال تحصیلی جدید با شعار امنیت، تربیت و سلامت شروع به کار خواهد کرد .

وی با بیان اینکه امسال ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز را بانوان تشکیل می‌دهند، که از این تعداد ۲۵ درصد سرپرست خانوار هستند، افزود: بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که راننده سرویس مدرسه فرزندشان بانوان باشند که دلیل این موضوع نظم، انضباط و ارتباط اجتماعی مناسب بانوان راننده سرویس مدارس است .

مرادپور با اشاره به این که هر ساله بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، شهریه سرویس مدارس تعیین می‌شود، تصریح کرد: امسال با توجه به کاهش تورم نسبت به پارسال ۱۰ درصد به شهریه سرویس مدارس اضافه شده است .

وی در خصوص تعداد سرنشینان سرویس مدارس گفت: تعداد سرنشینان هر سرویس بر اساس ظرفیت درج شده کارت خودرو است و هرگونه تخلف از سوی رانندگان غیر قانونی است .

مدیر اجرایی سرویس مدارس دانش آموزی فارس با اشاره به اینکه ۱۷ بازرس ویژه، پیگیر تخلفات رانندگان سرویس مدارس هستند، گفت: افراد مجرد نمی‌توانند خدمات سرویس مدارس را انجام دهند مگر اینکه کارت صلاحیت از سوی سازمان تاکسیرانی برای آنان صادر شده باشد .

مرادپور با اشاره به برگزاری مانور سرویس مدارس در ۲۹ شهریور در بولوار چمران شیراز ادامه داد: در این مانور ۲۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شیراز برای آشنایی با آدرس منزل دانش آموزان و اولیای آن‌ها به درِ منازل آن‌ها می‌روند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار