درگیری اشکان دژاگه با سرمربی تراکتورسازی

توشاک: بازی دادن به مسعود و اشکان اشتباه بود

احتمال جدایی جان توشاک از تراکتورسازی

تبریز (پانا) - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی دادن به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در برابر نفت‌ آبادان اشتباه بود.

کد مطلب: ۸۵۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
توشاک: بازی دادن به مسعود و اشکان اشتباه بود

جان توشاک پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی در نهایت موفق به برتری در ضربات پنالتی نشدیم و از صعود باز ماندیم.

وی افزود: وقتی با نتیجه سه بر یک از حریف جلو افتادیم دو بازیکن ملی ما(مسعود شجاعی و اشکان دژاگه) اصلا خوب نبودند و به نظر من بازی دادن به آنها اشتباه بود.

توشاک ادامه داد: با اخراج مسعود شجاعی در این بازی ۱۰ نفره شدیم و واقعا سخت بود چنین بازی سخت و پرفشاری را ۱۰ نفره ادامه بدهیم.

وی در خصوص تعویض دژاگه که باعث ناراحتی وی شد نیز گفت: وقتی بازیکنی تعویض می‌شود ناراحت می شود و من اشکان را درک می کنم. در کل مسعود و اشکان انتظارات من را در این بازی محقق نکردند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم ولی بابت اشتباهاتی که تیم ما در این بازی از خود نشان داد از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنم.

توشاک در خصوص خراب کردن پنالتی بازیکنانش در این بازی اظهار کرد: اینکه در بازی پنالتی از دست بدهیم، نگران ندارد؛ چیزی که بیشتر نگرانم کرد این بود که خوب بازی را شروع کردیم ولی مشکل از زمانی شروع شد که دو بازیکن اصلی خود را تعویض کردم و مسعود و اشکان جایگزین آنها شدند به هر حال بازی دادن به این دو اشتباه بود.

احتمال جدایی جان توشاک از تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی که از تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه 3 بر یک جلو بود در دقایق پایانی بازی با اشتباهات مدافعان پیروزی را با تساوی عوض کرد و در نهایت در ضربات پنالتی وداع زود هنگامی با این رقابتها داشت.

بر اساس شنیده ها از محافل فوتبالی شهر تبریز، خبر می رسد که جان توشاک سرمربی ولزی تراکتورسازی بعد از شکست تلخ تیمش برابر صنعت نفت آبادان و حذف زود هنگام این تیم تبریزی از جام حذفی در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی بعد از خرید این باشگاه دست به کار بزرگی زد و جان توشاک سرمربی سابق رئال مادرید را به خدمت گرفت و پرشورهای تبریزی امیدوار بودند که با حضور سرمربی نامدار و بزرگی همچون توشاک تیمشان بعد از مدتها در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت می رسد اما سرمربی ولزی تراکتورسازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تیمش در اولین قدم در جام حذفی از گردونه این رقابتها کنار رفت و اکنون خبر می رسد که احتمال اخراج این مربی از تراکتورسازی وجود دارد.

در حال حاضر مسئولان تراکتورسازی نسبت به این موضوع واکنش نشان ندادند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار توشاک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار