رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

دستگاه های اجرایی استان مرکزی در امر برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مشارکت نمایند

اراک(پانا)- رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به میزبانی استان از چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: اوقاف و امور خیریه متولی برگزاری این مسابقات است اما ضروری سایر دستگاه های اجرایی استان نیز در امر برگزاری مشارکت نمایند.

کد مطلب: ۸۵۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی استان مرکزی در امر برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مشارکت نمایند

حجت الاسلام عبداله حسینخانی در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه که در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: این مسابقات طی روزهای 10 تا 23 مهرماه سال جاری در اراک برگزار می شود و تاکنون بخش اعظمی از کارها انجام شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تدارک محل اسکان متسابقین، محل برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه، اطلاع رسانی و ... صورت گرفته و با نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر تا چند روز آینده حال و هوای شهر اراک رنگ و بوی ماسبقات را به خود می گیرد.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: هدف فقط برگزاری صرف مسابقات نیست بلکه ترویج قرآن و معارف قرآنی در میان اقشار مختلف مردم، ارتقا کمی و کیفی مسابقات متناسب با اهداف نظام جمهوری اسلامی، ایجاد انسجام و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و استفاده بهینه از ظرفیت های بخش های مختلف دولتی و مردمی از دلایل برگزاری این مسابقات بشمار می رود.

حجت الاسلام حسینخانی با اشاره به صدور کارت شناسایی برای دست اندرکاران و عوامل اجرایی، خبرنگاران، متسابقین و حاضرین در این رقابت ها اظهار داشت: این کارت ها به منظور ایجاد نظم بهتر در زمان برگزاری مسابقات صادر شده است و با توجه به اینکه اسامی حاضرین قبل از آغزا رقابت ها دریافت شده است هیچ شخصی خارج از لیست نمی تواند در زمان برگزاری رقابت ها همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در سال 1374 نیز میزبان هفدهمین دوره مسابقات سراسری مسابقات قرآن کریم بود اضافه کرد: حالا که بعد از چند سال دوباره این توفیق نصیب استان شده است تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا به گونه ای شایسته این رقابت ها را برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار