فرماندار اسلامشهر در گردهمایی پیام آوران عاشورا:

راهپیمایی اربعین حسینی ،مانور سیاسی عظیم در مقابل دشمنان اسلام است

اسلامشهر (پانا) - گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا با حضور مسئولین شهرستان و هیئت های مذهبی در حسینیه دارالشفاء اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی اربعین حسینی ،مانور سیاسی عظیم در مقابل دشمنان اسلام است

در این برنامه حجت الاسلام رضوانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام ماه محرم ،اشک راعطیه الهی برشمرد و از همگان خواست فرصت عرض ارادت به ابا عبدالله حسین(ع) را مغتنم بدانند.

مرسل پور ، فرماندار اسلامشهر سخنران بعدی این گردهمایی بود که به تبیین و داشتن نگاه ارزشی به ایام محرم پرداخت و این دوران را زمانی دانست که از بار گناهان کاسته میشود.

وی در ادامه افزود:اهمیت محرم 97بر همگان پوشیده نیست ، چرا که دشمنان اسلام مانند زمان امام حسین (ع) سعی کردند به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند ، لیکن با رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) طعم شکست نهایی را چشیدند.

فرماندار اسلامشهر ، فلسفه تشکیل هیئت های مذهبی را هدفمند دانست وتصریح کرد: اکنون نیز با پیروی از رهبری و داشتن وحدت پیام عاشورای زمان امام حسین (ع) را زنده نگاه داریم .

مرسل پور با بیان حادثه بصره و حمله به کنسولگری ایران تاکید کرد : اهمیت اربعین و راهپیمایی عظیم آن کمتر از تاسوعا و عاشورا نیست و این راهپیمایی را مانور سیاسی عظیم در مقابل دشمنان اسلام برشمرد.

شایان ذکر است، در این گرهمایی که رئیس تشکل های مذهبی استان تهران ، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ، معاون اجتماعی ، فرهنگی شهرداری و اعضای شورای شهر اسلامشهر نیز حضور داشتند ،پس از ذکر مصیبت مداح اهل بیت (ع)در رثای ابا عبدالله حسین (ع)، سرهنگ راستگو، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اسلامشهر به بیان نکات مهم جهت هیئت های مذهبی ورعایت آن در ایام محرم و صفر پرداخت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار