وزیر بهداشت در مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی:

مشکلی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی اربعین وجود ندارد

شهرری (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دارو، پزشک و تجیهزات درمانی در داخل کشور ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین 97 به میزان کافی وجود دارد.

کد مطلب: ۸۶۲۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی اربعین وجود ندارد

سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم مانور اعزام کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین طی سخنانی با بیان این که اهمیت امدادرسانی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: نیروهای امدادی خدمات رسان در خط مقدم تامین امنیت و سلامت و در نقاط صفر مرزی قرار دارند.

وی خطاب به اعضا کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی گفت: شما حماسه آفرینان سلامت زائران سیدالشهدا (ع) و پیش قراولان تامین کننده سلامت زائران هستید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسیر تردد به کربلا تا مادامی که حکومت عدالت جو و ظلم ستیز ما به حکومت مهدی (عج) پیوند خورده است، پایدار خواهد ماند.

قاضی زاده هاشمی افزود: مراسم اربعین حسینی بزرگ ترین نماد اسلامی در قرن ۲۱ به شمار می رود و امسال این مراسم باشکوه تر و بهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آمبولانس ها از مرزهای غربی تا شرقی کشور در شعاع ۵ تا ۴۵ کیلومتری مستقر هستند، گفت: در صورت نیاز به زائران خدمات رسانی به سرعت به آن ها خدمت بهداشتی و درمانی ارائه خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی توسط زائران شد و گفت: از زائران درخواست داریم، تا مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنند تا در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار