پوراسفندیار: از اسطوره جودو توقع روحیه پهلوانی داشتم

تهران (پانا) - مسئول کمیته تشریفات فدراسیون جودو به شکایت آرش میراسماعیلی از وی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۵۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پوراسفندیار: از اسطوره جودو توقع روحیه پهلوانی داشتم

امید پوراسفندیار ضمن بیان این مطلب افزود: در زمان حضور آقای آرش میراسماعیلی در فدراسیون جودو، ایشان از بنده و آقایان غلامحسین علمی و محمد بلوطی که پرسنل فدراسیون بودند، درخواست کرد که ضامن وام وی شویم که ما هم به خاطر دوستی و روحیه همکاری، این کار را انجام دادیم. اما بعدا مشکلاتی در نحوه پرداخت دیون بانک مذکور از سوی نایب رئیس وقت فدراسیون ایجاد شد که البته این مساله اخیرا حل و فصل شد.
رئیس دفتر سابق ریاست فدراسیون جودو ادامه داد: با این حال، خبر بدهی نایب رئیس وقت فدراسیون، بازتاب خبری نیز پیدا کرد که متاسفانه ایشان را برآن داشت تا از رسانه مذکور و همچنین فدراسیون جودو شکایت کند که البته بعد از ارائه مستندات به دادگاه، فدراسیون تبرئه و برای کسانی که ایشان از آنها شکایت کرده بود، قرار منع تعقیب صادر شد.
پوراسفندیار با بیان این که از اسطوره جودو ایران، انتظار بیشتری داشتیم، تصریح کرد: کمترین توقع بنده و دوستان دیگر که ضامن وی شده بودند، این بود که از ما شکایت نمی کرد و به قول معروف دست کم، حرمت نان و نمک را نگه می داشت. هرچند که رای دادگاه گفته های ما و فدراسیون را اثبات کرد.
مسئول کمیته تشریفات فدراسیون جودو در پایان گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان، ایشان را الگوی خود قرار می دهند، اما وی با این اقدام خود، روحیه پهلوانی در ورزش و حتی مرام و معرفت رایج در بین ایرانی ها را زیر سوال برد. هرچند که خوشحالم رای دادگاه به سود ضامنین و همچنین فدراسیون جودو صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار