رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام خبر داد:

اجرای ایده" کتاب در مدرسه، بازی و نشاط در منزل" در مدارس استثنایی استان

ایلام (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: ایده" کتاب در مدرسه، بازی و نشاط در منزل" در مدارس استثنایی استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۵۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ایده" کتاب در مدرسه، بازی و نشاط در منزل" در مدارس استثنایی استان

گردهمایی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری شهر ایلام، روز شنبه 17 شهریورماه در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار گردید.

در این جلسه، دکتر موسوی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، آغاز ماه مهر و مهربانی را پیشاپیش به همکاران گرامی تبریک عرض نمودند و یک سال تحصیلی خوب و سرشار از موفقیت را برای همکاران آرزو نمودند.

وی اظهار نمود: انتظار می رود مدیران مدارس استثنایی استان و همکاران گرانقدر شاغل در این مدارس، در راستای کمک به اقتصاد خانواده ها، و با همکاری و تقبل بخشی از هزینه نوشت افزار دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مشارکت خیرین، با اجرای ایده" کتاب در مدرسه، بازی و نشاط در منزل"؛ اولیاء را مطلع نمایند که با اجرای این ایده، نیازی به خرید کیف برای فرزندان خود نداشته و با نگهداری کتب و لوازم التحریر آنها در مدرسه، فعالیت های آموزشی صرفاً در مدرسه و کلاس اجرا شود و با این کار فرصت بازی، نشاط و رشد اجتماعی را برای دانش آموزان در کنار خانواده هایشان فراهم نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار