مشاور وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوردر زنجان:

مدارس استثنایی امین خانواده های دارای فرزند کم توان هستند

زنجان(پانا)-مجید قدمی مشاور وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوردر اولین جلسه ی شورای مدیران مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری گفت:مدارس استثنایی امین خانواده های دارای فرزند کم توان هستند.

کد مطلب: ۸۵۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استثنایی امین خانواده های دارای فرزند کم توان هستند

اولین جلسه ی شورای مدیران مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری،با حضور مجید قدمی مشاور وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین در محل پردیس الزهرا (س) زنجان برگزار شد.

مجید قدمی در ابتدای این مراسم گفت:در حال حاضر دولت تدبیر و امید در یک شرایط سخت اقتصادی و در واقع در جنگ سنگین اقتصادی قرار گرفته است که همه کشور را تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود:با این حال برآیند حرکت نظام رو به جلو هست و در داخل کشور باید برای رفاه مردم برخی تغییرات در اسرع وقت انجام گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر بالا بردن ضریب تحمل در این جنگ اقتصادی گفت:در حال حاضر مدیریت کشور بر مبنای اعتدال است و به تبع آن باید به جای تضعیف همدیگر در راستای هم افزایی قدم برداریم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه سخنان خود ابراز داشت:باید از خواندن و نوشتن عبور کنیم و به دانش آموزان درس زندگی مبتنی بر اعتماد به نفس بدهیم.

وی ادامه داد:باید مهارت های زندگی را در راستای تحول در مدرسه به دانش آموزان تعلیم دهیم،به طوری که در رفتار دانش آموزان ارزش های اسلامی و انسانی تجلی پیدا کند.

قدمی با اشاره به این که دانش آموزان باید،نه گفتن را یاد بگیرند،گفت:آموزش و پرورش می تواند از طریق معلم تغییرات زیادی در حوزه تربیت ایجاد کند.

وی تاکید نمود:بایدسعی نماییم خدمات شایسته ای ارائه نماییم و ضرورت دارد با همدلی همکاران اداره آموزش و پرورش استثنایی یا مسئولین برخورد نمایند.

این مقام وزارتی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر ادارات آموزش و پرورش استثنایی با کارشناسان زبده اداره می شود گفت:هدف اصلی کیفیت بخشی به آموزش و پرورش استثنایی است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور ادامه داد:باید علمی حرکت نماییم و اگر در این راستا مدیران به خود انتقادی و خود سازی بپردازند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر شروع تغییرات از خود انسان،اظهار داشت:باید سطح مطالعه خودمان ر ا بالا ببریم و با استفاده از تجارب همدیگر،سطح کیفیت بخشی آموزشی را بالا ببریم.

وی در پایان تاکید نمود: مدارس استثنایی امین خانواده های دارای فرزند کم توان هستند و همکاران باید سطح تعاملات انسانی و عاطفی خود را با اولیای فرزندان استثنایی بالا ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار