معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

اسکان 13 هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان تا 9 شهریور ماه سال جاری

زنجان(پانا)-یعقوب علی عبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از اسکان 13هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان تا 9 شهریور ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 13 هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان تا 9 شهریور ماه سال جاری

یعقوب علی عبادی در گفت و گویی با خبرگزاری پانا ابراز داشت: تا پایان روز 9 شهریور ماه سال جاری تعداد 13 هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند.

وی افزود: این تعداد خانواده شامل 48 هزار و 591 نفر نفر می باشند که با احتساب مدت روزهای اقامت , تعداد 83 هزار و 985 نفر-روز را شامل می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص پذیرش مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان در هفته گذشته نیز گفت: در هفته گذشته 1847 خانواده،شامل 6 هزار و 648 نفر و 11 هزار و 271 نفر-روز در مراکز اسکان پذیرش و اسکان یافته اند.

ایشان افزود:باتوجه به تقارن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین با اواخر تعطیلات تابستانی امکان افزایش مسافر در روزهای عاشورا و تاسوای حسینی در زنجان بسیار بالا خواهد بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده انشالله میزبان خوبی برای زائرین و عزاداران حسینی دراین ایام علی الخصوص فرهنگیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار