رئیس دفتر منطقه ای آیسسکو در ایران:

معلم فکور جایگزین معلم نهضت سواد آموزی شود

تبریز(پانا)- رئیس دفتر منطقه ای آیسسکو در ایران گفت: بحث معلم فکور یا کار گزار فکور باید جایگزین معلم نهضت سواد آموزی شود.

کد مطلب: ۸۵۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم فکور جایگزین معلم نهضت سواد آموزی شود

عباس صدری در همایش روز جهانی سوادآموزی با تاکید بر لزوم تحقق اهداف سوادآموزی در جامعه اظهار کرد: اقدامات بسیاری خوبی در این راستا صورت گرفته اما کافی نیست و ما همچنان با ایده آل ها فاصله داریم .

رئیس دفتر منطقه ای آیسسکو در ایران با بیان اینکه بحث معلم فکور یا کار گزار فکور باید جایگزین معلم نهضت سواد آموزی شود، افزود: برنامه های ما باید با توجه به نیاز ها بوده و نوع مدیریت ما اقتضایی باشد .

وی در ادامه بهسازی نیروی انسانی نهضت سوادآموزی را ضروری خواند و تصریح کرد: در عین حال ما نیازمند اجرای یادگیری مبتنی مهارت افزایی هستیم .

همایش ملی سوادآموزی با عنوان" سوادآموزی و توسعه مهارت ها" به مناسبت پنجاه و دومین سالروز جهانی سوادآموزی با حضور مسئولان کشوری و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور امروز شنبه 17 شهریور ماه در تبریز برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در همایش ملی سوادآموزی از اعطای جایزه بین المللی سوادآموزی با عنوان «سوادآموزی و توسعه مهارت‌ها» توسط آیسسکو به ایران را خبر داد .

آیسسکو (ISESCO) یک سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که در ماه می ۱۹۷۹ در رباط پایتخت مراکش تأسیس شد و ۵۷ کشور اسلامی از جمله ایران عضو این سازمان هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار