مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

دبیرستان ماندگار ایرانشهر به عنوان شناسنامه آموزش و پرورش استان محسوب می شود

یزد (پانا) -عباسعلی دانافر در اختتامیه دومین همایش ملی دانش آموختگان دبیرستان ماندگار ایرانشهر گفت: دبیرستان ایرانشهر در بین مردم از یک منزلت خاص برخوردار است که به عنوان شناسنامه استان یزد محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۵۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان ماندگار ایرانشهر به عنوان شناسنامه آموزش و پرورش استان محسوب می شود

" عباسعلی دانافر " دردومین همایش ملی دانش آموختگان دبیرستان ماندگار ایرانشهر اظهار داشت : آموزش و پرورش استان یزد از دیرباز دردست با کفایت راد مردان و بزرگ زنانی قرار داشته که علم وادب، ایمان و معرفت، شخصیت و متانت، بزرگی و اصالت از ویژگی های بارز آنان بوده است و این والامقامان انسان های بزرگی را تربیت نموده اند که شما نمونه بارز و مایه مباهات و افتخار این استان هستید.

وی افزود : دبیرستان ماندگار ایرانشهر هویت و شناسنامه آموزش و پرورش استان یزد است و در بین مردم، معلمان و دانش آموختگان و کارشناسان از یک منزلت و احترام و جایگاه ویژه برخوردار است .

دانافر گفت : مدرسه ماندگار ایرانشهر به عنوان نخستین نماد نظام آموزشی و الگوی موفق مدارس امروزی و نیز الگوی عملی شایسته یه مرکز آموزشی شناخته شده است و به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص از سایر مراکز آموزشی برجسته تر است .

مدیر کل آوزش و پرورش شاخص ها ی ویژه این مدرسه ماندگار را قدمت نزدیک به یک قرن، برخورداری از فضای فیزیکی متناسب با شاخص های آموزشی و پرورشی، نوع معماری زیبا و منحصر به فرد، ویژگی های فنی و زیبایی شناختی و رعایت معماری بومی و محلی و انطباق با شاخص ها و استاندارهای میراث فرهنگی و از همه مهم تر مدیریت عالی و فعالیت های علمی و آموزشی بسیار موفق و سرآمد در تربیت نسل کودک و نوجوان و داشتن دانش آموختگان برجسته علمی و فرهنگی که می تواندبرای سایر مدارس الگو باشد عنوان کرد.

دانافر برگزاری همایش دانش آموختگان و برنامه های نمادین را تقویت حس نوستالژیک و یادآور خاطرات شیرین گذشته دانست و افزود : این مراسم ها زمینه مشارکت فکری و مالی برای اداره بهتر آموزش و پرورش و نیز تعلیم و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه را فراهم می کند.

وی تصریح کرد : برگزاری همایش ملی دانش آموختگان دبیرستان ماندگار ایرانشهر زمینه شکل گیری وفاق ملی، وحدت و همدلی و استفاده حداکثری از سرمایه های اجتماعی و انسانی را فراهم می آورد و در نهایت زمینه توسعه گردشگری و تبدیل این منابع پرافتخار به یک مرکز نمایش توانمندی ها و افتخارات استانی و ملی و نیز قدردانی از پیشکسوتان بویژه در حوزه تعلیم و تربیت را فراهم می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار