مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد:

آمادگی بیش از ۱۱هزارمدرسه برای پذیرش دانش آموزان خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برنامه ریزی گسترده برای آغاز با شکوه سال تحصیلی جدید و آماده سازی 11 هزار و 283 مدرسه برای پذیرش دانش آموزان خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بیش از ۱۱هزارمدرسه برای پذیرش دانش آموزان خوزستانی


محمد تقی زاده ظهر امروز با اظهار اینکه 934 هزار و 826 دانش آموز خوزستانی تاکنون در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کرده اند، توضیح داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب پروژه مهر فرآیند آماده سازی مدارس برای بازگشایی باشکوه در آغاز مهر در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه ثبت نام دانش آموزان تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دریافت هرگونه وجه به هنگام ثبت نام ممنوع است و مدیران تنها مجاز به دریافت وجه کتب درسی و بیمه دانش آموزی هستند.
تقی زاده در ادامه بیان کرد: 70 هزار پرسنل در آموزش و پرورش خوزستان مشغول خدمت رسانی به دانش آموزان سراسر استان هستند. معلمان تلاشگر خوزستانی همواره در صف اول ایثار در عرصه تعلیم و تربیت قرار دارند و با وجود تمام مشکلات پیش رو از هیچ تلاشی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت خوزستان فروگذاری نمی کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: با توجه به لزوم توجه به مدارس استثنایی در جلسه شورای آموزش و پرورش مقرر شد زنگ بازگشایی مدارس امسال در مدرسه استثنایی رودکی اهواز نواخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار