درخشش تیم دانش آموزی دادرسان شهرستان جم در مسابقات کشوری

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: تیم دانش آموزی دادرسان مدرسه شهید باقری شهرستان جم با کسب 9 مدال رنگارنگ و جام بشر دوستی در ششمین المپیاد آماده کشوری خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۸۵۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش  تیم دانش آموزی دادرسان شهرستان جم در مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه ضمن تبریک این افتخار آفرینی اظهار داشت: تیم دانش آموزی دادرسان شهرستان جم ضمن کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز، جام بشر دوستی ششمین المپیاد آماده کشوری نیز از آن خود کردند.

وی افزود: طرح ملی دادرس یکی از مهمترین فعالیت‌های مشترک آموزش و پرورش و سازمان جوانان هلال احمر است که سبب افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه برآموزش تیم‌های دانش‌آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خودامدادی در میان دانش‌آموزان و ساماندهی تیم‌‏های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش‌آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت‌‏های کارگروهی است.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: در طرح دادرس تیم‌های ١٤ نفره دانش‌آموزی در مرحله نخست در مدرسه و در مرحله بعد در شهرستان و استان با هم به رقابت می‌پردازند و در آخرین مرحله نیز به‌صورت کشوری در رقابتی به‌عنوان "المپیاد آماده" آموخته‌ها و دانسته‌های خود را در زمینه امدادی به مقایسه و ارزیابی نهایی می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: در ششمین دوره المپیاد آماده که با حضور تیم‌های دانش آموزی دادرس سراسر کشور در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد تیم مدرسه شهید باقری شهرستان جم به 5 مدال طلا و 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافت.

نیکخواه ادامه داد: دادرسان جمی در رشته های آزمون کتبی کتاب طرح ملی دادرس ، بازی فکری اتللو، حمل امدادی آب،الوار چینی (ساخت برچ چوبی) و بازی فکری پنتاگو موفق به کسب مدال طلا، در رشته های اسکان اضطراری، اطفا حریق و آتل بندی مدال نقره و در پانسمان و بانداژ نیز به مدال برنز دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش جم از اهدا جام بشر دوستی مسابقات به تیم جم خبر داد و گفت: با نظر کمیته داوران، جام بشردوستی مسابقات نیز به تیم دادرسان شهرستان جم اهدا شد.

وی در پایان از تلاش های رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، مدیر و کادر آموزشگاه شهید باقری، مربیان، سرپرستان و افتخار آفرینان تقدیر کرد.

گفتنی است برای سومین سال متوالی است که تیم دانش آموزی دادرسان شهرستان جم به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات کشوری افتخار آفرینی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار