سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

درخشش بوشهر در سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور

بوشهر(پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از درخشش استان در سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بوشهر در سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور

سیروس فتحی در مصاحبه با خبرنگار اعزامی به اولین کاروان ورزشى دانش آموزان استان بوشهر به سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور گفت: این کاروان متشکل از چهار تیم والیبال متوسطه دوم، فوتسال، شطرنج و تنیس روى میز متوسطه اول به استان های گیلان و اردبیل اعزام شد.

وی به درخشش استان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال آموزشگاه متوسطه اول آزادگان شهرستان دشتی به عنوان نماینده استان به مقام چهارم دست یافت.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: تیم تنیس روى میز دبیرستان شهید مصطفى خمینى شهرستان بوشهر نیز موفق به کسب کاپ اخلاق در بین ٣٢ تیم حاضر شد.

فتحی با بیان اینکه عملکرد فرهنگی و اخلاقی تیم والیبال دبیرستان سعادت مورد توجه بوده است تصریح کرد: این تیم نیز در این دوره از مسابقات موفق به کسب کاپ اخلاق شد.

وی در پایان به اعزام 14 تیم ورزشی به این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در ادامه اعزام دانش آموزان به سى و ششمین دوره مسابقات قهرمانى دانش آموزان کشور، تیم های ورزشی دانش آموزی به استان های اصفهان، سمنان، چهارمحال بختیاری وگیلان اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار