فولادوند: پروژه مهر نماد تلاش و کوشش برای ساختن ایران فرداست

ملارد (پانا) - ستاد پروژه مهر ملارد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و هیات همراه در اتاق شورای آموزش و پرورش ملارد تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: پروژه مهر نماد تلاش و کوشش برای ساختن ایران فرداست

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه پروژه مهر، یک پروژه ملی است که تمام اقشار جامعه را تحت الشعاع خود قرار می دهد اظهار داشت: پروژه مهر نماد تلاش و کوشش برای ساختن ایران فرداست.

وی ،با اشاره به آغاز فعالیت های ستاد پروژه مهر از بهمن ماه سال گذشته، افزود: پروژه مهر در شهرستان های استان تهران از بهمن ماه کلید می خورد و تلاش همکاران پس از 8 ماه در اول مهر به ثمر می نشیند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد و رفع مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع قبل از بازگشایی مدارس ، تصریح کرد: کلاس بندی ها بر اساس ثبت نام دانش آموزان صورت می گیرد و متعاقبا صدور ابلاغ همکاران و سازماندهی نیروی انسانی بر همین اساس اجرایی می گردد.

این مقام مسئول کلاس های آموزش خانواده را دومین مجموعه اولویتی در آموزش و پرورش خواند و گفت: اگر می خواهیم از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار شویم باید اولیای دانش اموزان را آموزش دهیم تا روند آموزش و پرورش در خانه ادامه یابد.

فولادوند، آموزش حقوق شهروندی، سبک زندگی، قانونمداری به اولیا دانش آموزان وپیشگیری از آسیب های اجتماعی را از آموزش های بسیار ضروری دانست و افزود: همچنین در پروژه مهررعایت قانون در برون سپاری ها و مزایده ها، نظارت بر توزیع کتب درسی، شاداب سازی مدارس، سازماندهی مطلوب نیروی انسانی و آموزش نیروهای جدید الورود از دیگر مواردی است که باید مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار