مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران :

ساماندهی نیروی انسانی از اولویت های اصلی پروژه مهر است

بهارستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اعضای کارگروه های مختلف پروژه مهر نواحی یک و دو شهرستان بهارستان گفت: ساماندهی نیروی انسانی از اولویت های اصلی پروژه مهر است.

کد مطلب: ۸۵۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی از اولویت های اصلی پروژه مهر است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد سال قبل کارگروه های پروژه مهر ، گفت: هدف ازبرگزاری این نشست مشترک ،بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و ارائه گزارش کارگروه های پروژه مهر در ناحیه2 و ناحیه یک بهارستان است.

وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی از اولویت‌های اصلی پروژه مهر می باشد و دراین راستا باید تلاش کرد با مدیریت صحیح و هوشمندانه مشکلات را به حداقل رسانید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد و رفع مشکل ثبت نام دانش آموزان اتباع قبل از بازگشایی مدارس ، تصریح کرد: کلاس بندی ها بر اساس ثبت نام دانش آموزان صورت می گیرد و متعاقبا صدور ابلاغ همکاران و سازماندهی نیروی انسانی بر همین اساس اجرایی می گردد.

این مقام مسئول، کلاس های آموزش خانواده را دومین مجموعه اولویتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی98-97 خواند و گفت: اگر می خواهیم از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار شویم باید کلاس های آموزش خانواده را با اساتید برجسته و موضوعات ضروری برگزار نماییم.

وی نقش اولیای دانش آموزان درامرتعلیم و تربیت را بسیارمهم ارزیابی کرد و افزود:اولیای دانش آموزان معلمانی هستند که باید آموزش فرزندان خود را درمنازل تداوم بخشند و کیفیت بخشیدن به آموزش وتربیت مستلزم ارتباط و پیوند اولیاء با مدرسه است.

فولادوند، آموزش حقوق شهروندی، سبک زندگی، قانونمداری وپیشگیری از آسیب های اجتماعی را از آموزش های بسیار ضروری دانست و افزود: در پروژه مهررعایت قانون در برون سپاری ها و مزایده ها، نظارت بر توزیع کتب درسی، شاداب سازی مدارس، سازماندهی مطلوب نیروی انسانی و آموزش نیروهای جدید الورود از دیگر مواردی است که باید مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران باتوجه به تقارن ایام محرم وآغازسال تحصیلی جدید، مدارس را بهترین فضا برای نشرافکارحضرت سیدالشهداء(ع) و قیام عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: با ترسیم زوایای عاشورامی توان اهداف وفلسفه قیام رابرای دانش آموزان بازگو کرد.

فولادوند،نظارت بر برنامه هفتگی مدارس ،توجیه نیروهای بدو ورود ، ثبت نام وکلاس بندی،برگزاری دورههای آموزش خانواده ،پیگیری ورفع مشکل ثبت نام اتباع خارجی،نظارت برتوزیع کتب درسی،تجهیزمدارس،پیگیری ورفع مشکلات مدارس و برنامه ریزی جهت بازگشایی وگرامیداشت هفته دفاع مقدس را ازدیگر برنامه های مهم پروژه مهر97 برشمرد و بر ضرورت اجرای دقیق آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار