مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در کارگروه پروژه مهر شهریار:

مهر با نشاط در سایه فرهنگ عاشورایی

شهریار (پانا) - کارگروه ساماندهی پروژه مهر 97 آموزش وپرورش شهریار باحضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، اعضای شورای معاون اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران و اعضای کارگروه های پروژه مهر شهریاردرسالن جلسات این مدیریت برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مهر با نشاط در سایه فرهنگ عاشورایی

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،ضمن تقدیر از همکاران تلاشگر آن اداره در راستای اجرای شیوه نامه پروژه مهرگفت: باید با تلاش جهادی ، انجام کارهای درخشان وعدم توجه به حاشیه ها و مشکلات پیش رفت

وی با تاکید بر بالا بردن میزان رضایت مندی مردم از آموزش و پرورش ، تصریح کرد: مردم باید حس کنند در پروژه مهر چه تلاشهایی در مدارس صورت گرفته است.

فولادوند ،با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی برای ما 26 شهریورماه می باشد ،تاکید کرد: باید سعی شود با برنامه ریزی دقیق و دعوت از مسئولین شهرستان در راستای مهر با نشاط در سایه فرهنگ عاشورایی اقدام نماییم .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برنامه آغازین سال تحصیلی جدید باید متناسب با فرهنگ عاشورایی باشد، اظهار داشت: آرمانهای امام حسین (ع) را باید به دانش آموزان آموزش دهیم و سعی کنیم فاصله های بین نسل گذشته و نسل فعلی را در مدارس کاهش دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به ساحت های نظام تعلیم و تربیت ،گفت: ما موظفیم انسانیت و برخورد انسانی را به دانش آموزان اموزش دهیم ، و در همین راستا در کارهای خود این موارد را باید سرلوحه قرار دهیم .

فولادوند با تاکید برحفظ منزلت و شأن معلم خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه باید از معلم به دانش آموزان و خانواده ها القا گردد.

درادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهریار و افزایش روزافزون جمعیت این منطقه گفت: : امسال تعداد 5 مدرسه به مدارس فعال این مدیریت اضافه شده وبا تجهیز این مراکز آموزشی پذیرای دانش آموزان عزیز این شهرستان در سال تحصیلی جدیدخواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار