صبر و خویشتنداری خانواده‌های کارکنان ناجا پشتوانه معنوی برای ماموریت‌های این نهاد است

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور درجمع کارکنان و خانواده های پلیس شهرستان گفت : صبر و خویشتنداری خانواده ها پشتوانه معنوی برای ماموریت های ناجا محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۴۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
صبر و خویشتنداری خانواده‌های کارکنان ناجا  پشتوانه معنوی برای ماموریت‌های این نهاد است

حسین دهقان پور در مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده های پلیس شهرستان نیشابور درمحل اردوگاه شهید رجایی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان و عرض تبریک اعیاد دهه ولایت افزود : محیط خانه می‌تواند محلی برای سلوک و عروج و تکامل مرد و زن و نیز فرزندان باشد.
وی خاطر نشان کرد : کسب عنوان مجاهد فی سبیل ا.. برای کارکنان از سوی مقام معظم رهبری خود یک افتخار برای خانواده های کارکنان نیز محسوب می شود چرا که اگر صبر و بردباری خانواد ه ها و همسران کارکنان نباشد هیچ ماموریتی انجام نخواهد شد .
دهقان پور تصریح کرد : صبر و خویشتنداری خانواده ها پشتوانه معنوی برای ماموریت های ناجا محسوب می شوند ضمن این که امروز بیش از هر زمانی کیان خانواده، به‌عنوان اصلی‌ترین کانون تربیت و پرورش فکری نسل آینده، از سوی دشمنان نظام اسلامی و مروجان فرهنگ غرب مورد آماج برنامه‌های مسموم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گرفته است و نقش خانواده های کارکنان پلیس بسیار پررنگ تر خواهد بود .
فرمانده انتظامی نیشابور تاکید کرد: خانواده در ایران اسلامی به‌دلیل برخورداری و بهره‌مندی از اصول و ارزش‌های والای الهی و انسانی، همچون سد محکم اجتماعی مانع از شکل‌گیری و بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و انحرافات رفتاری در جامعه شده و این قداست نهاد خانواده کار را برای اجرای برنامه‌های شوم تهاجم فرهنگی دشمن سخت کرده است.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام موسوی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: خانواده‌ها باید برای دستیابی به جامعه‌ای سالم، ضمن فراگیری مهارت های زندگی نسبت به تعیین اصول تربیتی مناسب برای فرزندان خود اقدام کنند.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: چشم‌پوشی و بخشش، از نشانه‌های ایمان و مکارم اخلاق است. کسی که خطاهای دیگران را نادیده بگیرد، خدای متعال نیز از گناهان او می‌گذرد و او را مشمول رحمت و آمرزش قرار می‌دهد.ضمن این که صبر و خویشتنداری و فرونشاندن خشم در برابر بدی‌ها و خطاهای دیگران، به‌ویژه نزدیکانی که همه روزه ساعت‌های زیادی را کنار آن‌ها سپری می‌کنیم، آمرزش حضرت حق را به‌دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار