همزمان با هفته دولت :

افتتاح ۴ پروژه راه آهن طبس با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال

طبس (پانا) ـ پروژه های اداره کل راه آهن شرق امروز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور قائم مقام راه آهن کشور و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۴۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۴ پروژه راه آهن طبس با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال

پروژه های اداره کل راه آهن شرق امروز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور عاشوری قائم مقام راه آهن کشور، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس، علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی،طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس،ماسوری مدیر کل راه آهن شرق و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح شد.

احداث آشیانه کایرو به جهت تعمیرات اساسی لوکومتیوهای جدید الورود ایستگاه راه آهن طبس در ساختمانی با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع شامل سالن تعمیرات و مجموعه اداری و محوطه سازی 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال انجام شد.

پروژه ATC محور اداره کل راه آهن شرق از دیگر پروژه های افتتاحی امروز راه آهن طبس بود و کنترل حرکت قطار به صورت اتوماتیک موسوم به ATC در 32 ایستگاه راه آهن شرق اجرا شد.
ماسوری مدیر کل راه آهن شرق در این خصوص گفت:پروژه ATC یا همان "اتوماتیک ترن کنترل "در منطقه خراسان رضوی تا تهران انجام شده بود و اکنون در اداره کل راه آهن شرق نیز انجام شده است و کاربرد آن این است که در مواقع خطر بدون اختیار لوکومتیو ران موجب کاهش سرعت می شود.

وی افزود:با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، عملیات این پروژه در بخش مسافری عملیاتی شد و امیدواریم به زودی در بخش باری نیز انجام شود.

مجموع اعتبارات هزینه شده در محور خراسان ، بندرعباس ۴۵۰ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده در اداره کل راه آهن شرق ۲۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه است.

از دیگر پروژه های افتتاحی امروز، راه اندازی لکومتیوهای جدید الورود چینی و واحد تعمیرات برای تأمین دیزل، نگهداری و تجهیز واحد تعمیرات با مجموع اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بود.

پروژه نصب و راه اندازی تجهیزات و علائم الکتریکی ایستگاه تل حمید با مجموع اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز امروز افتتاح شد.

ساختمان،سردرب و بهسازی بلوار ورودی ایستگاه راه آهن طبس نیز به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار