معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبرداد:

اختصاص اعتبار 2500میلیارد ریالی به راه آهن اردبیل از محل فایناس داخلی

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل فاینانس داخلی به راه آهن اردبیل - میانه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص اعتبار 2500میلیارد ریالی به راه آهن اردبیل از محل فایناس داخلی

بهروز ندایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای راه آهن اردبیل که جزو طرح های اولویت دار استان است، یک هزار و 350 میلیارد ریال از محل اعتبارات بودجه سنواتی و مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال از محل فاینانس داخلی و توسط بانک ملی برای راه آهن تامین شده است .

وی با تاکید بر توسعه شبکه راه های اصلی استان اردبیل و تاثیر شبکه ریلی در رونق منطقه گفت: در همین راستا راه آهن اردبیل - میانه طبق برنامه تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و برخی از طرح های راه سازی استان نیز افزایش اعتبار 10 برابری داشته اند .

ندایی تصریح کرد: امسال اعتبار راه اصلی اردبیل - گرمی، اردبیل - سرچم، اردبیل - نمین 10 برابر افزایش یافت و 810 میلیارد ریال نیز به حوزه توسعه شبکه بزرگراهی این استان اختصاص یافته است .

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه وضعیت راه های اصلی استان مناسب نیست، گفت: ایجاد بزرگراه ها از میزان تصادفات جاده ای خواهد خواست از این رو باید توجه ویژه ای به این حوزه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار