مشکل تقاطع راه آهن تهران با خط انتقال آب شرب شهرستان اسلامشهر درجلسه استانداری تهران بررسی شد

اسامشهر (پانا) -در نشستی به ریاست معاون مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری تهران، موضوع بررسی مشکل تقاطع پروژه چهارخطه کردن راه آهن تهران با خط انتقال آب شرب اسلامشهر در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۴۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکل تقاطع راه آهن تهران با خط انتقال آب شرب شهرستان اسلامشهر درجلسه استانداری تهران بررسی شد

انتقال آب شرب به شهرستان اسلامشهر در سال ۷۲ از حریم راه آهن انجام شده و به دلیل عدم تهیه نقشه مناسب مشکلاتی به دنبال داشته و تشکیل کمیته حفاری و شناسایی نقاط خطرساز نخستین اقدام انجام شده در راستای رفع مشکل حریم راه آهن اسلامشهر در مسیر انتقال آب است.

پروژه راه آهن تهران، اسلامشهر، پرند تا پایان سال ۹۸ باید کامل شود و براین اساس برای تعیین وضعیت و رفع مشکل تداخل لوله آب در خط آهن تهران،اسلامشهر تا پایان سال ۹۷ باید تصمیم گیری شود.

الیاس زاده معاون مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری تهران در این جلسه با بیان اینکه شناسایی نقاط با خطر کم و پرخطر خط آهن تهران اسلامشهر در دستور کار جلسات کمیته دفتر فنی استانداری تهران قرار دارد،اظهار کرد:متاسفانه نقشه های زیرزمینی در تهران و شهرهای اطراف تهران پیش بینی و تهیه نشده و نیاز است حداقل برای ۱۰ سال آینده این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

وی تهیه سند توسعه استان تهران را یکی از راه های برون رفت از مشکلات فنی و عمرانی در استان دانست و تاکید کرد: تهران با شهرهای مجاور خود زنده است اما توسعه بی رویه و خطی شهرهای مجاور و نبود نقشه زیرزمینی از تهران و شهرهای اطراف آن یکی از دشواری ها در برنامه ریزی ها است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار