استاندار خراسان شمالی:

بانکها پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران کشت های گلخانه ای را تسهیل کنند

بجنورد(پانا)-خباز استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از شهرک گلخانه ای امام رضا(ع) واقع در شهرستان مانه و سملقان بازدید نموده و طی مراسمی قطعات زمین آماده شده تحویل سرمایه گذاران گردید.

کد مطلب: ۸۴۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بانکها پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران کشت های گلخانه ای را تسهیل کنند

استاندار خراسان شمالی در این مراسم به اهمیت کشت های گلخانه ای و توسعه شهرکهای کشاورزی اشاره نموده و افزودند، با تامین منابع مالی لازم برای احداث زیر ساختها و تسهیلات با کارمزد پایین از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

در ادامه یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: شهرک گلخانه ای امام رضا(ع) در مساحت 115 هکتار توسط مشاور و با پیش بینی 62 واحد گلخانه در سه فازطراحی شده است.

وی افزود در فاز یک 24 واحد آماده شده که تاکنون 15 واحد از آن به افراد واجد شرایط واگذار شده است. رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت:با توسعه کشت های گلخانه ای ضمن صرفه جویی در مصرف آب میتوان میزان تولید را افزایش داد.در همین راستا توسعه شهرکهای گلخانه ای توسط شرکت شهرکهای کشاورزی در اولولیت کاری قرار گرفته و زیر ساختها با استفاده از اعتبارات استانی و ملی احداث شده و با توجه به اینکه موافقت دستگاههای ذیربط در بخش اداری گرفته میشود، صدور جواز تاسیس این واحدها در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن توسط شرکت شهرکهای کشاورزی صادر میگردد.

در پایان قطعات آماده شده تحویل سرمایه گذاران گردید، و ضمن کلنگ زنی برای شروع ساخت سازه ها ، یکی از سرمایه گذاران به نمایندگی به تشریح برنامه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار