مدیر شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی خراسان شمالی:

نشست یک روزه با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک گلخانه ای

بجنورد(پانا)-با توجه به فراخوان انجام شده برای سرمایه گذاری در فاز 1 شهرک گلخانه ای امام رضا(ع)،نشست بک روزه ای در روز چهارشنبه با حضور متقاضیان سرمایه گذاری، مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیر باغبانی استان در محل سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست  یک روزه با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک گلخانه ای

در این جلسه مدیر شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی استان ضمن تشریح فرآیند واگذاری زمین، نحوه ساخت سازه ها، نحوه مدیریت شهرکها،صدور یک روزه پروانه تاسیس،نحوه تشکیل شرکت خدماتی برای مدیریت شهرک و اهمیت تولیدات گلخانه ای گفت، لازمست متقاضیان ، توانایی مالی، فنی ، علاقمندی به تولیدات گلخانه ای داشته و بلافاصله بعد از واگذاری زمین به آنها، کار ساخت سازه ها را با توجه به استاندارهای تایید شده و با نظارت کارشناسان مربوطه شروع نمایند.

توسلی نیا تاکید نمود هریک از متقاضیانی که فعلا آمادگی کافی را ندارند، در خواست خود را در فازهای بعدی پیگیری کنند.

در این نشست معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز گفت: توجه به تولیدات گلخانه ای یک ضرورت بوده و جزاولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

تشکری گفت: توسعه گلخانه ها نقش قابل توجهی در کاهش مصرف آب دارد به طوری که انتقال محصولات آب بر همچون سبزی و صیفی جات به گلخانه ها راهکار مطمئنی است که در بسیار از کشورهای پیشرفته سال به سال افزایش می یابد.

در ادامه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: در این شهرکها منابع انرژی لازم و آب با هزینه های دولت تامین شده و هزینه سرمایه گذاران به خاطر فراهم بودن زیر ساخت ها کاهش یافته و بهروری افزایش خواهد یافت. وی افزود فعالیت گلخانه ای در حال توسعه بوده و برای افزایش بهروری از آب و خاک و افزایش تولید در واحد سطح راه مناسبی است.

در پایان نشست ، پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین متقاضان سرمایه گذاری و مسئولین و کارشناسان حاضر برای روشن شدن ابعاد سرمایه گذاری و تسهیل فرآیند پیگیری بعمل آمد.

شایان ذکر است شهرک گلخانه ای امام رضا(ع) واقع در شهرستان مانه و سملقان در سه فاز در حال احداث بوده و در حال حاضر فاز 1 آن با 24 واحد آماده واگذاریست ، فاز 2 و 3 نیز پس از تکمیل زیر ساخت ها به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار