دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند»

گرگان (پانا) - در راستای تولیدمحور شدن هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای، دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند».

لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهیدگمنام شهرستان مینودشت «گل کاشتند»

گلخانه این هنرستان با حضور مسئولان شهرستان مینودشت افتتاح شد. علی قزلسفلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت گفت: این گلخانه در فضایی به مساحت 300 متر مربع تأسیس شده است که انواع گل ها در این محل تکثیر می‌شود و به فروش می‌رسد.

قزلسفلو همچنین با تأکید بر اهداف تأسیس هنرستان‌ها اظهار کرد: قبل ازتأسیس این گلخانه در زمینه صنایع چوب و تأسیسات و برق هم فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم که به درآمدزایی هم رسیده‌ایم. خدا را شاکریم که امروز فرصتی ایجاد شده است که دانش‌آموزان با میل و رغبت در هنرستان‌ها و در رشته مورد علاقه خود ثبت نام می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت بیان کرد: دانش‌آموزان با رغبت بسیار خوبی در کارگاه‌های عملی و کارگاه‌های تولیدمحور و خصوصاً در بخش کاشت و تکثیر گل در این گلخانه شرکت می‌کنند.

وی اشاره کرد که تجربه نشان داده است با دانش تئوری و عملی که دانش آموزان در این هنرستان کسب می‌کنند در آینده مشکل اشتغال نخواهند داشت و به آسانی می‌توانند بازار کسب و کار برای خود فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار